Plné znění otázky
V naší společnosti máme u zaměstnanců v plánu (a se zaměstnanci dojednáno) dočerpat řádnou dovolenou r. 2020 v listopadu a prosinci, a zde zejména v období Vánoc. V současné době část zaměstnanců, kteří pracují na prodejních pobočkách (uzavřených z důvodu nařízení vlády) máme na překážkách ze strany zaměstnavatele a žádáme o příspěvek z programu Antivirus Plus. Máme jako zaměstnavatel upřednostnit čerpání řádné dovolené před "překážkami", za které jsme povinni poskytnout náhradu mzdy nebo to můžeme považovat za vážné provozní důvody a nevyčerpanou dovolenou (v jakékoliv výši) převést do r. 2021? Nedošlo by k porušení zákona a nehrozila by v tomto případě sankce/pokuta na úseku čerpání dovolené při případné kontrole inspektorátu práce či úřadu práce, který příspěvek Antivirus vyplácí?